reklama

Prečo (opäť) nevoliť ?

Nie je mojim zvykom blogovať, no po posledných stretnutiach s ľuďmi, vo mne rezonuje ich najčastejšia otázka „prečo mám ísť voliť?“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Zamyslel som sa nad tým opačne - prečo nevoliť?

Voliť netreba, keďže za nás v župných voľbách radi rozhodnú:

- poslušne voliaci funkcionári jednej strany , 
- neprispôsobiví spoluobčania, ktorí tesne pred voľbami „odkiaľsi“ získajú materiálnu motiváciu a pokyny, ako voliť, 
- snaživí členovia jednej strany.

Voliť netreba, aj z dôvodu, že majetok Košického kraja je tak malý a prehľadný, že po 12 rokoch, nie je stále ani celý spísaný, a teda o ňom kraj ani poriadne nevie.

Voliť netreba aj z dôvodu , že ročný rozpočet Košického kraja je len 160 miliónov eur, čo predstavuje iba “smiešnych“ 4,8 miliardy slovenských korún.

Voliť netreba tiež preto, lebo Košický kraj už stihol (z piatku na pondelok) rozpredať nemocnice a ich privatizéri sa o verejné zdravie istotne postarajú.

Voliť tiež netreba preto, lebo stredné školstvo prekvitá, učitelia nie sú postihovaní za prejavený názor, starostlivo vyberaní riaditelia stredných škôl nedopustia, aby sa ťažko usporené peniaze použili na nevyhnutné právne služby a mzdy učiteľov sú vysoko nad priemerom EU.

Keďže náš kraj má až päť hrdých zástupcov medzi desiatimi „naj výtlkmi“ v celej Slovenskej republike, je to dôvod, prečo voliť „istoty“. Nezamestnané deti po skončení štúdia, ktoré opúšťajú náš kraj, hľadajúc si prácu niekde inde, sú iste rady, ak ich útek spomalí nejaká tá diera v ceste.

Podnikateľom sa darí, pružne zamestnávajú ľudí, nedusí ich úradník ani zbytočný úradný formulár, nedusia ich ani dane, ani odvody, verejné obstarávanie je krištáľovo čisté a nezamestnanosť je dokonca pod priemerom Španielska a Grécka.

V neposlednom rade netreba voliť, keďže uránové zdroje (blízko rekreačných oblastí a zdrojov vody) zabezpečia celému Košickému kraju radiačne svetlú budúcnosť.

Toť niekoľko dôvodov, prečo som sa rozhodol narušiť „istoty“, ktoré opantali náš krásny kraj, ba hádam aj celú krajinu.

9. novembra máme všetci jedinečnú šancu staviť na „istotu“ a nezvoliť si lepší kraj. Prečo by sme si my a naše deti nemohli užiť úpadku?

Voliť má zmysel, nenechajte rozhodovať za nás iných.

Rastislav Masnyk

Rastislav Masnyk

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Svoju pracovnú kariéru som začal najprv ako zamestnanec VSŽ a US Steel Košice, neskôr ako advokát. Som ženatý a mám dvoch synov. Ako advokát som asistoval pri rozbehu desiatok zahraničných firiem z celej Európy (a vyspelých štátov sveta), ktoré v súčasnosti zamestnávajú spolu veľké množstvo zamestnancov. Od rannej mladosti ma zaujímalo spoločensko-politické dianie, vývoj ľudskej spoločnosti a súvisiace oblasti. Nekompromisná obrana slovenských záujmov bola vždy základom všetkých mojich názorov. Aktuálne som bez politickej príslušnosti.Moja stránkaMôj facebook Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu